XXV Sesja Rady Miejskiej w Prudniku

Opublikowano 20.11.2025 , 13:55:41 Autor: jchilinska

W dniu 27 listopada 2025 r. o godzinie 10.00 w budynku Urzędu Miejskiego odbędzie się XXV Sesja Rady Miejskiej w Prudniku

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

 a) Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

 b) Przyjęcie protokołu z XXIV Sesji Rady Miejskiej w Prudniku

2. Informacja dotyczącej oceny funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego (druk nr 384)

3. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

4. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

5. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

6. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Gospodarka finansowa

 a) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik na lata 2025 – 2028 (druk nr 385)

 b) Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2025 rok (druk nr 386)

8. Gospodarowanie mieniem:

 a) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Prudnik, w tym zasad i kryteriów wynajmowania lokali, których najem jest związany ze stosunkiem pracy (druk nr 387)

 b) Podjęcie uchwały w sprawie zbycia lokalu mieszkalnego (druk nr 388)

 c) Podjęcie uchwały w sprawie zamiany nieruchomości (druk nr 389)

 d) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 390)

 e) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 391)

 f) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 392)

9. Podjęcie uchwał w sprawie

 a) Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie opadami komunalnymi (druk nr 393)

 b) Podjęcie uchwały w sprawie określenia ilości członków Prudnickiej Rady Seniorów oraz wyboru jej składu osobowego (druk nr 394)

 c) Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Prudnik z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026 (druk nr 395)

 d) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad udzielania i rozmiaru zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz ustalenia obowiązkowego tygodniowego wymiaru zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych innym nauczycielom, zatrudnionym w zespołach szkolno-przedszkolnych oraz zespole szkół Gminy Prudnik (druk nr 396)

 e) Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w zespołach szkolno-przedszkolnych i zespole szkół prowadzonych przez Gminę Prudnik (druk nr 397)

10. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.