XIII Sesja Rady Miejskiej w Prudniku

Opublikowano 10.12.2024 , 14:44:33 Autor: jchilinska

W dniu 17 grudnia 2024 r. o godzinie 10.00 w budynku Urzędu Miejskiego odbędzie się XIII Sesja Rady Miejskiej w Prudniku

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

a) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,

b) Przyjęcie protokołu z XII sesji z dnia 26.11.2024 r.

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

5. Interpelacje i wnioski radnych.

6. Gospodarka finansowa:

a) Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2024 rok (druk nr 140)

b) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej prognozy Finansowej na lata 2024-2027 (druk nr 141)

c) Podjęcie uchwały w sprawie wykazu wydatków budżetu Gminy Prudnik, które w 2024 r. nie wygasają z upływem roku budżetowego i określenia ostatecznego terminu dokonania wydatku ujętego w wykazie (druk nr 142)

d) Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Prudnik na 2025 rok (druk 143)

1) Odczytanie projektu uchwały budżetowej.

2) Odczytanie opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej,

3) Odczytanie opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości sfinansowania deficytu określonego w projekcie uchwały budżetowej Gminy Prudnik na 2025 rok

4) Odczytanie opinii komisji przez Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej

5) Przedstawienie stanowiska Burmistrza do opinii komisji

6) Dyskusja

7) Głosowanie uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Prudnik na 2025 rok (druk 143)

e) Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik na lata 2025-2028 (druk nr 144)

1) Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej

2) Głosowanie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik na lata 2025-2028 (druk nr 144)

7. Gospodarowanie mieniem:

a) Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami Gminy Prudnik (druk nr 145)

8. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz trybu ich pobierania (druk nr 146)

b) Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Prudnik (druk nr 147)

c) Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Gminy Prudnik do partnerstwa w celu realizacji wspólnego projektu pn. „Współpraca transgraniczna w dziedzinie cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa” w ramach Programu INTERREG Czechy – Polska 2021-2027 (druk nr 148)

d) Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 149)

e) Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 150)

f) Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji (druk nr 151)

g) Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku (druk nr 152)

9. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.