XIII Sesja Rady Miejskiej w Prudniku
Opublikowano 10.12.2024 , 14:44:33 Autor: jchilinska
W dniu 17 grudnia 2024 r. o godzinie 10.00 w budynku Urzędu Miejskiego odbędzie się XIII Sesja Rady Miejskiej w Prudniku
Porządek obrad
1. Sprawy organizacyjne:
a) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b) Przyjęcie protokołu z XII sesji z dnia 26.11.2024 r.
2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.
3. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.
4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
5. Interpelacje i wnioski radnych.
6. Gospodarka finansowa:
a) Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2024 rok (druk nr 140)
b) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej prognozy Finansowej na lata 2024-2027 (druk nr 141)
c) Podjęcie uchwały w sprawie wykazu wydatków budżetu Gminy Prudnik, które w 2024 r. nie wygasają z upływem roku budżetowego i określenia ostatecznego terminu dokonania wydatku ujętego w wykazie (druk nr 142)
d) Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Prudnik na 2025 rok (druk 143)
1) Odczytanie projektu uchwały budżetowej.
2) Odczytanie opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej,
3) Odczytanie opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości sfinansowania deficytu określonego w projekcie uchwały budżetowej Gminy Prudnik na 2025 rok
4) Odczytanie opinii komisji przez Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej
5) Przedstawienie stanowiska Burmistrza do opinii komisji
6) Dyskusja
7) Głosowanie uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Prudnik na 2025 rok (druk 143)
e) Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik na lata 2025-2028 (druk nr 144)
1) Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej
2) Głosowanie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik na lata 2025-2028 (druk nr 144)
7. Gospodarowanie mieniem:
a) Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami Gminy Prudnik (druk nr 145)
8. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz trybu ich pobierania (druk nr 146)
b) Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Prudnik (druk nr 147)
c) Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Gminy Prudnik do partnerstwa w celu realizacji wspólnego projektu pn. „Współpraca transgraniczna w dziedzinie cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa” w ramach Programu INTERREG Czechy – Polska 2021-2027 (druk nr 148)
d) Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 149)
e) Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 150)
f) Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji (druk nr 151)
g) Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku (druk nr 152)
9. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.