XVII Sesja Rady Miejskiej w Prudniku

Opublikowano 20.02.2025 , 15:17:11 Autor: jchilinska

W dniu 27 lutego 2025 r. o godzinie 10.00 w budynku Urzędu Miejskiego odbędzie się XVII Sesja Rady Miejskiej w Prudniku

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

a) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum

b) Przyjęcie protokołu z XVI Sesji Rady Miejskiej w Prudniku z dnia 30.01.2025 r.

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

5. Interpelacje i zapytania radnych.

6. Sprawozdania z działalności placówek oświatowych za rok 2024 w tym:

a) Sprawozdanie z działalności Zespołu Szkół w Prudniku (druk nr 176)

b) Sprawozdanie z działalności Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 1 w Prudniku (druk nr 177)

c) Sprawozdanie z działalności Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2 w Prudniku (druk nr 178)

d) Sprawozdanie z działalności Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Szybowicach (druk nr 179)

e) Sprawozdanie z działalności Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudziczce (druk nr 180)

f) Sprawozdanie z działalności Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Moszczance (druk nr 181)

g) Sprawozdanie z działalności rzeczowej i finansowej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego Dąbrówka w Prudniku (druk nr 182)

7. Gospodarka finansowa

a) Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2025 rok (druk nr 183)

b) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik na lata 2025 – 2028 (druk nr 184)

c) Podjęcie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych szkół oraz publicznych i niepublicznych przedszkoli prowadzonych na terenie Gminy Prudnik przez osoby fizyczne lub osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego, trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystywania dotacji oraz terminu i sposobu jej rozliczania (druk nr 185)

8. Gospodarowanie mieniem:

a) Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 186)

b) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 187)

c) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 188)

d) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 189)

e) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 190)

f) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 191)

g) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 192)

h) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 193)

i) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 194)

j) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 195)

k) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 196)

l) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 197)

m) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 198)

n) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 199)

o) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 200)

p) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 201)

r) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w dzierżawę placu manewrowego przy ul. Łuczniczej 1 w Prudniku (druk nr 202)

s) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Podgórnej 7 w Prudniku (druk nr 203)

t) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem części hali sportowej przy ul. Podgórnej 7 w Prudniku (druk nr 204)

9. Podjęcie uchwał w sprawie

a) Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Prudnik (druk nr 205)

b) Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu „Strategii Rozwoju Gminy Prudnik na lata 2026-2035” (druk nr 206)

c) Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia programu osłonowego „Wspieraj Seniora w Prudniku” na rok 2025 (druk nr 207)

d) Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie określenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Dziennym Domu „Senior+” w Prudniku (druk nr 208)

e) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodku wsparcia w Klubie Senior+ oraz określenia zasad uczestnictwa seniorów w zajęciach oferowanych przez placówkę „ Senior+” (druk nr 209)

f) Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia stawki takiej opłaty oraz sposobu obliczania opłaty (druk nr 210)

g) Podjęcie uchwały w sprawie apelu o podjęcie działań zmierzających do budowy ścieżki rowerowej przy drodze krajowej Nr 41 (druk nr 211)

h) Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałej Komisji ds. Wsi i Gospodarki Rolnej Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 212)

i) Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 213)

j) Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 214)

10. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji