Ograniczenia w pracy Urzędu Miejskiego w Prudniku
Mając na uwadze sytuację epidemiologiczną kraju oraz wytyczne Rady Ministrów - od 26 stycznia 2022r. do odwołania ograniczamy możliwość osobistego załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Urząd będzie pracował w trybie wewnętrznym, z wyjątkiem Urzędu Stanu Cywilnego (Ratusz Rynek 1- I piętro), oraz Wydziału Spraw Obywatelskich (ul. Kościuszki 3 wjazd windą na II piętro), w których sprawy będą załatwiane nadal osobiście z zachowaniem reżimu sanitarnego.
W sprawach niecierpiących zwłoki w wydzielonych i zabezpieczonych miejscach na parterze Urzędu Miejskiego będzie można od merytorycznych pracowników zasięgnąć informacji na temat załatwianych spraw.
Pozostałe usługi pracownicy Urzędu będą świadczyć telefonicznie, pocztą elektroniczną e-mail, za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP. W przypadku załatwiania spraw za pośrednictwem poczty tradycyjnej wnioski wraz z kompletem dokumentów należy przesłać na adres: Urząd Miejski w Prudniku, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik.
Możliwy jest również kontakt z Urzędem drogą mailową - adresy, jak niżej. W holu Urzędu ustawiona została ogólnodostępna urna na bezpośrednie składanie korespondencji oraz druki wniosków w formie papierowej, których wersja elektroniczna dostępna jest również na stronie internetowej Urzędu www.bip.prudnik.pl
W obecnej sytuacji zalecamy również regulowanie zobowiązań finansowych wobec Gminy (podatki, opłaty oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi) przelewem internetowym na wskazane konto – kasa Urzędu do odwołania jest nieczynna. Osobom, które są płatnikami podatku od nieruchomości, w lutym pracownicy Urzędu dostarczą do ich miejsca zamieszkania decyzje wymiarowe. W podobny sposób, na przełomie stycznia i lutego dostarczone zostaną blankiety opłat za odpady komunalne.
Wszystkie podejmowane działania mają na celu zmniejszenie ryzyka zachorowania zarówno Państwa, jak i pracowników Urzędu.
Poniżej dane kontaktowe do poszczególnych wydziałów.
Centrala Urzędu | 77 40 66 200 | |
Sekretariat | 77 40 66 202 | |
Gminne Centrum Reagowania | 77 40 66 233 | |
Wydział Inwestycji | 77 40 66 258 | |
Wydział Organizacyjny | 77 40 66 209 | |
Wydział Finansowy | 77 40 66 224 | |
Wydział Gospodarki Komunalnej | 77 40 66 212 | |
Referat Odpadów | 77 40 66 260 | |
Dowody osobiste, meldunki | 77 40 66 238 | |
Zamówienia publiczne | 77 40 66 234 | |
Mienie gminy | 77 40 66 249 | |
Planowanie przestrzenne | 77 40 66 251 | |
Urząd Stanu Cywilnego | 77 40 66 245 |
Informujemy, że zaplanowane w Urzędzie Stanu Cywilnego w Prudniku śluby odbędą się w ustalonych terminach.
Ze względu na bezpieczeństwo osób biorących udział w uroczystości należy ustalić z Kierownikiem USC liczbę osób biorących udział w ceremonii.