XVI Sesja Rady Miejskiej w Prudniku - 28 października 2019 r.
28 października 2019 r. o godz. 13:00
w budynku Urzędu Miejskiego w Prudniku sala 117
odbędzie się
XVI Sesja Rady Miejskiej w Prudniku
Porządek obrad:
1. Sprawy organizacyjne:
1) Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum
2) Przyjęcie protokołu z XV sesji
2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.
3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.
4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych
5. Prezentacja informacji z działalności Klubów Sportowych działających na terenie Gminy Prudnik przez Przedstawicieli Klubów.
6. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Prudnik w roku szkolnym 2018/2019 (druk nr 262)
7. Ocena realizacji uchwały w sprawie „Budżetu Obywatelskiego Prudnik 2020” (druk nr 263)
8. Gospodarka finansowa:
1) Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2019 rok (druk nr 264)
2) Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień w tym podatku (druk nr 265)
9. Gospodarowanie mieniem:
1) Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej niezabudowanej
(druk nr 266)
2) Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 267)
3) Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 268)
4) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 269)
5) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 270)
6) Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 271)
10. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu po byłej jednostce wojskowej przy ulicy Dąbrowskiego w Prudniku (druk nr 272)
2) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Prudnika (druk nr 273)
3) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat na rzecz gminy, za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Prudnik (druk nr 274)
4) Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Prudnik oraz trybu zaspokajania potrzeb mieszkaniowych członków wspólnoty samorządowej Gminy Prudnik (druk nr 275)
11. Interpelacje i zapytania radnych.
12. Informacja na temat oświadczeń majątkowych złożonych za 2018 rok.
13. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.