XI Sesja Rady Miejskiej w Prudniku - 27 czerwca 2019 r.
27 czerwca 2019 r. o godz. 10:00
w budynku Urzędu Miejskiego w Prudniku sala 117
odbędzie się
XI Sesja Rady Miejskiej w Prudniku
PORZĄDEK OBRAD:
1. Sprawy organizacyjne:
1) Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum
2) Przyjęcie protokołu z X sesji
2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.
3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.
4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych
6. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Prudnik za rok 2018
1) Przedstawienie raportu o stanie Gminy Prudnik za rok 2018 przez Burmistrza Prudnika (druk nr 172)
2) Debata nad raportem
3) Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Prudnika wotum zaufania (druk nr 173)
7. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania:
1) Przedstawienie przez Burmistrza Prudnika sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Prudnik wraz z informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Prudnik za 2018 rok oraz z wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za 2018 rok (druk nr 174) -sprawozdanie przekazane Radnym w miesiącu marcu 2019 r.
2) Przedstawienie przez Przewodniczącą Rady uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Prudnik za 2018 r.
3) Dyskusja na temat sprawozdania-druk nr 174
4) Przedstawienie przez Burmistrza Prudnika sprawozdania finansowego Gminy Prudnik za 2018 rok (druk nr 175) -sprawozdanie przekazane Radnym w miesiącu maju 2019 r.
8. Absolutorium dla Burmistrza Prudnika za 2018 rok:
2) Przedstawienie przez Przewodniczą Rady uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Prudniku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Prudnika z wykonania budżetu gminy za 2018 rok
9. Gospodarka finansowa:
1) Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2019 rok (druk nr 179)
10. Gospodarowanie mieniem:
1) Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości (druk nr 181)
2) Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 182)
3) Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 183)
4) Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 184)
5) Podjęcie uchwały uchylającej w sprawie nabycia nieruchomości zabudowanej (druk nr 185)
7) Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie zamiany nieruchomości zabudowanych (druk nr 187)
11. Podjęcie uchwał w sprawie:
7) Podjęcie uchwały w sprawie wzniesienia pomnika (druk nr 194)
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.