Wszystko o nowym systemie utrzymania czystości i porządku w gminie Prudnik.
UWAGA WŁAŚCICIELE NIERUCHOMOŚCI
Urząd Miejski w Prudniku, informuje właścicieli nieruchomości o możliwości pobrania druków deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
• w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Prudniku ul. Kościuszki 3 (na parterze budynku w punkcie obsługi interesanta) codziennie od godz. 7:15 do godz. 16:30,
• w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.prudnik.pl - w zakładce aktualności.
OSTATECZNY TERMIN SKŁADANIA DEKLARACJI UPŁYWA W DNIU 31 maja 2013 roku
Dodatkowo udzielamy pomocy w wypełnianiu deklaracji w najbliższą sobotę 25 maja 2013 r. w godz. od 9:00 do 13:00 w Urzędzie Miejskim w Prudniku przy ulicy Kościuszki 3.
Ponadto pracownicy Urzędu dyżurować będą na terenie sołectw Gminy Prudnik w miejscach ustalonych w ogłoszeniach:
- w dniu 27 maja 2013 r. w godz. od 13:00 do 18:00 – w Moszczance, Rudziczce, Szybowicach i Łące Prudnickiej
- w dniu 28 maja 2013r. w godz. od 15:00 do 18:00 – w Czyżowicach, Niemysłowicach i w Wierzbcu
- w dniu 29 maja 2013r. w godz. od 16:00 do 17:00 – w Piorunkowicach, Dębowcu i Mieszkowicach.
-
1. Czy kubki po serkach i śmietanie należy koniecznie myć? Woda przecież kosztuje.
Odp. Można oczywiście umyć kubek, ale można go też wytrzeć do sucha papierowym ręcznikiem itp. Jeżeli zanieczyszczenia kubka nie można usunąć, należy wyrzucić go do odpadów zmieszanych...
-
Uchwały
15-05-2013Uchwały:
Uchwała Nr XXXV/614/2012 z dnia 14 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Prudnik.
Uchwała Nr XL/665/2013 z dnia 27 marca 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Prudnik.
Uchwała Nr XXXV/615/2012 z dnia 14 grudnia 2012 r. w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne.
Uchwała Nr XXXV/616/2012 z dnia 14 grudnia 2012 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki tej opłaty oraz ustalenia stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności.
Uchwała Nr XL/666/2013 z dnia 27 marca 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki tej opłaty oraz ustalenia stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności.
Uchwała Nr XXXV/617/2012 z dnia 14 grudnia 2012 r. w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Uchwała Nr XXXV/619/2012 z dnia 14 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Uchwała XL/668/2013 z dnia 27 marca 2013 r. zmieniająca uchwałę w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Uchwała Nr XL/667/2013 z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
-
Ulotki informacyjne
16-05-2013Wzór deklaracji do pobrania
Deklaracja odpady MSO 2007.docx
INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
Urząd Miejski w Prudniku oraz Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców w Prudniku zapraszają przedsiębiorców z terenu Gminy Prudnik w dniu 16 maja 2013 r. o godz. 17:30 do siedziby Cechu w Prudniku przy ul. Łukowej 1 na spotkanie związane z gospodarką odpadami w związku z wejściem w życie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w Gminie. W trakcie spotkania będzie możliwość uzyskania pomocy w wypełnieniu deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami .
Zapraszamy
WYPOWIEDZENIE UMÓW NA ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH
Urząd Miejski w Prudniku, informuje, że w miesiącu kwietniu br., Zakład Usług Komunalnych w Prudniku przystępuje do wypowiedzenie umów wszystkim właścicielom nieruchomości, na rzecz których świadczy usługi polegające na odbiorze odpadów komunalnych.
Taki stan rzeczy zwalnia Państwa z obowiązku wypowiedzenie umów w związku ze zmianą ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Powyższe ustalenia nie dotyczą właścicieli, na rzecz których usługę odbioru odpadów komunalnych świadczą inni usługodawcy niż Zakład Usług Komunalnych w Prudniku.https://prudnik.pl/download/attachment/31697/ulotka-zabudowa-wielorodzinna.pdf